>

eintracht fans in skandinavien

#
Larsern schrieb:
oi, ble plutselig litt kvalm..  




naar du er fersk i landet, har bodd hele tida paa östlandet og har vaert sammen med ei dame fra vestlandet.........da er du gjerne Vaalerenga
#
Men jeg vil tilföye noe og jeg tror jeg kan snakke for alle andre:

det mest viktige for oss er Eintracht Frankfurt og spesielt paa denne sida.
Saa den norske klubben er for oss som kompiser ikke saa viktig.

Koerschgen er noen ganger med, men veldig sjelden, paa Vaalerengakamper....men saa har du HappyViking som kunnne aldri bestemme seg, men tenderte til Lyn (muhahahahaha).
Og jeg er i dine öyer den som du liker minst.  Jeg er med paa Vaalerengakamper. Ogsaa borte naar vaar buss kjörer
#
Jeg bor faktisk på østlandet.Nærmere bestemt Lierskogen, som er i lier..som er ganske nærme drammen. Heier på Brann.  Er på hver Brann kamp på østlandet, noen ganger på Stadion i Bergen. Egentlig for meg er Brann mest viktig.. Men frankfurt kommer rett etter... Synd frankfurt ikke har rød og hvite drakter, kan kunne jeg tatt med flagget mitt.. du har kanskje sett det hvis du har vært på vif- Brann.( det er ett av de store, 4x5 m )
#
Larsern schrieb:
Jeg bor faktisk på østlandet.Nærmere bestemt Lierskogen, som er i lier..som er ganske nærme drammen. Heier på Brann.  Er på hver Brann kamp på østlandet, noen ganger på Stadion i Bergen. Egentlig for meg er Brann mest viktig.. Men frankfurt kommer rett etter... Synd frankfurt ikke har rød og hvite drakter, kan kunne jeg tatt med flagget mitt.. du har kanskje sett det hvis du har vært på vif- Brann.( det er ett av de store, 4x5 m )  


Nei, skal se etter neste gang.

Naar du liker Eintracht kan du gjerne paamelde deg i vaar supporterklub....den er ikke godkjent enda..men snart.

Jeg tror vi vil dermed vaere den eneste offisielle supporterklubben av et Bundesliga lag i hele Norge
#
Nice... jeg bli vel med ^.^
#
den heter forresten ørnereir....men vi venter på godkjenning hørte jeg i går
#
So, seit gestern ist es amtlich: Mit dem EFC Ørnerede Norge hat die Eintracht ihren ersten offiziellen EFC in Norwegen.

@ Larsern: bli gjerne medlem, hvis du vil. I såfall PN til meg.
#
Hei Larsen og forhåpentligvis velkommen til EFC Ørnerede!
Jeg synes Lyn er ok siden de er sponsor for en del ting på sykehuset jeg jobber på for kreftrammede barn, men hvis det er en klubb jeg heier på i Norge er det Rosenborg.
Men er god venn med mange Brann tilhenger
#
HappyViking schrieb:
Hei Larsen og forhåpentligvis velkommen til EFC Ørnerede!
Jeg synes Lyn er ok siden de er sponsor for en del ting på sykehuset jeg jobber på for kreftrammede barn, men hvis det er en klubb jeg heier på i Norge er det Rosenborg.
Men er god venn med mange Brann tilhenger


Og egentlig liker han ikke Eintracht Frankfurt....

Han synes Leverkusen er ok siden de produserer masse tabletter....

....men hvis det er en klubb han heier på i Tyskland er det Bayern.
Men er god venn med mange Schalke tilhenger
#
dawiede schrieb:
HappyViking schrieb:
Hei Larsen og forhåpentligvis velkommen til EFC Ørnerede!
Jeg synes Lyn er ok siden de er sponsor for en del ting på sykehuset jeg jobber på for kreftrammede barn, men hvis det er en klubb jeg heier på i Norge er det Rosenborg.
Men er god venn med mange Brann tilhenger


Og egentlig liker han ikke Eintracht Frankfurt....

Han synes Leverkusen er ok siden de produserer masse tabletter....

....men hvis det er en klubb han heier på i Tyskland er det Bayern.
Men er god venn med mange Schalke tilhenger

og egentlig liker ikke jeg deg, likevel ser vi iblant sammen på kamper til tross for at jeg har andre venner....som kunne evt se meg sammen med deg.
Har du egentlig venner?

Skal vi til Wolfsburg(siste kamp denne serien)?
#
Tror ikke jeg får lov fra regjeringen til dette. Det er jo noen vi venter på som har blitt sagt å komme i mai...
#
HappyViking schrieb:
dawiede schrieb:
HappyViking schrieb:
Hei Larsen og forhåpentligvis velkommen til EFC Ørnerede!
Jeg synes Lyn er ok siden de er sponsor for en del ting på sykehuset jeg jobber på for kreftrammede barn, men hvis det er en klubb jeg heier på i Norge er det Rosenborg.
Men er god venn med mange Brann tilhenger


Og egentlig liker han ikke Eintracht Frankfurt....

Han synes Leverkusen er ok siden de produserer masse tabletter....

....men hvis det er en klubb han heier på i Tyskland er det Bayern.
Men er god venn med mange Schalke tilhenger

og egentlig liker ikke jeg deg, likevel ser vi iblant sammen på kamper til tross for at jeg har andre venner....som kunne evt se meg sammen med deg.
Har du egentlig venner?

Skal vi til Wolfsburg(siste kamp denne serien)?



hva vil jeg med venner? Jeg har en og det er nok. Og han er med....overalt hvor jeg går
#
wolfsburg

eksamenstid

Leverkusen kanskje, hvis ikke Kristiansand eller G.
#
körschgen schrieb:
Tror ikke jeg får lov fra regjeringen til dette. Det er jo noen vi venter på som har blitt sagt å komme i mai...


jeg vet hvorfor jeg ble født som vannmann. Vannmenn har ikke regjering....leste jeg i går
#
Vi er, sannsynligvis, ikke den første Bundesliga supporterklubben i Norge. Så en annonse for en Sch.... 04 supporterklubb i tyske menighetsbladet, men supporterner der kan i alle fall ikke være like gode som oss
#
HappyViking schrieb:
Vi er, sannsynligvis, ikke den første Bundesliga supporterklubben i Norge. Så en annonse for en Sch.... 04 supporterklubb i tyske menighetsbladet, men supporterner der kan i alle fall ikke være like gode som oss


verdammt....sind eh nur Ossis
#
Ossis?
#
körschgen schrieb:
Ossis?


ja, geh mal ins Bohemen, wenn Schalke spielt. In Schalke spricht man saechsisch, wusstest du das nicht?
#
@Larsern

har du hatt en fin opplevelse i Frankfurt (bortsett fra resultatet)?


Teilen