>

eintracht fans in skandinavien

#
Hei,
hvis den ikke virker så har jeg en gammel en av han usikkert om den virker fortsatt emn du kan jo sende meg en PM så sender jeg den til deg.
Håper dere hadde fine ferie alle sammen!!!
#
Also Leute, ich muss sagen, der eurosportplayer hat es in sich

Den Laptop an den Computerflachbild angeschlossen, gibt ein relativ gutes und grosses Bild. Gleichzeitig kann man ueber den Laptop hier im Forum ein bissi gucken.

Hinzu den Laptop an die Anlage angeschlossen, bringt, da kein Kommentator vorhanden, ein bissi Stadionatmo in die Wohnung.....


.....ich wuerd sagen: Samstag bei mir, oder?
#
P.S. Ich wuerd sagen, saufen ab 13/14 Uhr und den Nachbarn deutschen Fussbal(fan) nahebringen.....




P.P.S.
und fuer eure Familien gilt, frei nach Dimple Minds: "Und wenn Frau und Kind zu Hause hungern, tun wir Maenner bei dawiede lungern"

http://www.youtube.com/watch?v=rTr1u5BFhPU
#
@ dawiede, HappyViking, leAtahualpa, chrissa:

Det tok litt tid, men: Påmeldelsen til EFC Ørnerede Norge er på vei til Fansprechergremium nå. Det er en god anledning til å ha vår første EFC-møte på lørdag hjemme hos dawiede (håper bare at den argumenten overbeviser kona mi også...). dawiede, har du en grill? Så kunne vi bringer ikke bare øl men også pølser.
#
körschgen schrieb:
@ dawiede, HappyViking, leAtahualpa, chrissa:

Det tok litt tid, men: Påmeldelsen til EFC Ørnerede Norge er på vei til Fansprechergremium nå. Det er en god anledning til å ha vår første EFC-møte på lørdag hjemme hos dawiede (håper bare at den argumenten overbeviser kona mi også...). dawiede, har du en grill? Så kunne vi bringer ikke bare øl men også pølser.


ikke lov å grille på verandaen.....det ville bety at vi må i hagen....etter kampen helt greit. Grillen er vel ødelagt, men jeg har hørt om en som jeg kan "låne".....skal sjekke det i løpet av uka
#
kommer alle?
#
Gir beskjed i kveld - må snakke først med regjeringen hjemme  
#
Regjering kaller du det? Er det ikke mer en diktatur? Du har jo bare fått lov å velge en gang ,-)
#
#
Geht klar am Samstag. Genaueres dann per PN.
#
dann sind wir schon 2, wo ist HV?
#
Her er HV  
Blir vanskelig denne helgen. Har nettopp blitt ferdig med noen ombygninger hjemme og planen er å komme på plass denne helgen. Blir det egentlig snart en kveldskamp?
#
Kjenner situasjonen. Da hjelper det alltid å ha noen gode argumenter på plass. Velg selv:

1. En mann som realiserer konas drømmene og ombygger er svært sjelden i det hele tatt. Da bør man får lov å ha tid til den andre kjæresten lørdags  
2. Å sette ting på plass på en leilighet er konas mest prioriterte fagområde. Hvis du er med på dette, kommer dere bare til å krangle hele tida  
3. En EFC betyr ikke bare rettigheter, men også plikter   ,-)
4. Det er første møte i den nye EFCen. Du må sjekke at alt går greit med denne saken, fordi du har blitt kjent med de andre to Pappnasen  
5. Det kommer til å bli den eneste gangen at Eintracht slår Die-gelbe-Pest hjemme den sesongen, har atte poeng etterpå og står på en UEFA-Cup-plass. Eeeeuuuurobbbabogaaaaal!!!  
#
fint koerschgen....

jeg ser det bare enkelt og greit: Tøffelhelter ,-)
#
godt nyttår! håper alle er friske og raske og ingen av dere fryser
#
HappyViking schrieb:
godt nyttår! håper alle er friske og raske og ingen av dere fryser


Godt nyttår

og hvis du og Koerschgen gjør så videre som dere har begynt, blir det i Norge den største Eintracht kommunnen utenfor Tyskland....dere skulle kanskje satse lit mer på gutter enn på jenter...men det er jo ikke alle som får det til ,-)
#
Im from norway :>   coming to Frankfurt soon.. ill be on the match against "scheisse 04 "
#
btw, hvilke norske lag heier dere på?       BRANN
#
Larsern schrieb:
btw, hvilke norske lag heier dere på?       BRANN

Vålerenga
#
oi, ble plutselig litt kvalm..


Teilen